آشپزی ایرانی

کتلت ماهی پنیری

کتلت ماهی پنیری یک غذای ایرانی سنتی بسیار خوشمزه است که در این مطلب آموزش خواهم داد. غذاهای ایرانی سنتی جایگاه ویژه ای در بین تمام ایرانی ها دارد. اما خب امروزه این جایگاه ویژه کمی کم رنگ تر شده و بیشتر خانواده ها به مصرف فست فود روی آورده اند. همانطور که می دانید مصرف زیاد فست فود باعث انواع بیماری ها نیز می شود. پس بهتر است برای جلوگیری از انواع بیماری ها از مصرف زیاد فست فود خود داری کنیم. در ادامه ی این مطلب با مستر سوغاتی همراه شوید تا طرز تهیه ی کتلت ماهی پنیری این غذا خوشمزه را شرح دهم.

در این مطلب به مواد لازم کتلت ماهی پنیری و طرز تهیه کتلت ماهی پنیری خواهم پرداخت.

مواد لازم کتلت ماهی پنیری

مواد لازم کتلت ماهی پنیری بدین شرح است:

  • سیر                      2 حبه
  • گرد لیمو                نصف قاشق چایخوری
  • زعفران                   1 قاشق غذاخوری
  • نمک                      به میزان لازم
  • فلفل                      به میزان لازم
  • جعفری                   به میزان لازم
  • تخم مرغ                 2 عدد
  • سیب زمینی           2 عدد
  • پنیر پیتزا                  5 قاشق سوپخوری
  • ماهی                      300 گرم
  • برگ بو                     2 عدد
  • لیمو ترش                2 عدد
  • پیاز                         1 عدد
  • آرد سوخاری             به میزان لازم

طرز تهیه کتلت ماهی پنیری

طرز تهیه کتلت ماهی پنیری به ترتیب زیر می باشد:

  1. ابتدا در ظرف در داری ماهی را به همراه پیاز خرد شده، سیر خرد شده، برگ بو، لیمو ترش نصف شده و مقدار کمی زعفران قرار داده و در ظرف را ببندید.
  2. آن را داخل یخچال قرار دهید تا حداقل 2 ساعت مانده و مزه دار شود.
  3. سپس ماهی را از مواد از مواد اضافه جدا کرده و داخل روغن فراوان سرخ کنید.
  4. سیب زمینی ها را با مقداری آب و نمک بپزید و بعد پوست گرفته و خوب له کنید تا پوره شوند.
  5. سپس ماهی را به آن اضافه کرده و داخل میکسر بریزید تا کاملا مخلوط شوند.
  6. سپس پنیر پیتزای رنده شده، جعفری خرد شده، تخم مرغ، گرد لیمو، نمک، فلفل و زعفران را به آن ها اضافه کرده و با دست مخلوط کنید.
  7. داخل تابه روغن بریزید و روی حرارت متوسط قرار دهید تا داغ شود، با قاشق از مایه کتلت بردارید؛ و داخل آرد سوخاری بغلتانید و داخل روغن داغ قرار دهید.
  8. با فشار پشت قاشق کمی کتلت را پهن کنید، اجازه دهید یک طرف کتلت طلایی شود.
  9. سپس برگردانید تا طرف دیگر نیز برشته و طلایی شود.
  10. کتلت ماهی پنیری شما آماده ی سرو می باشد.
  11. نوش جان

پیشنهاد روز: یک پیشنهاد عالی برای شما عزیزان دارم، همراه این غذای خوشمزه زیتون پرورده را فراموش نکنید. انواع زیتون

پیشنهاد دیگرم آبمیوه های طبیعی است که بسیار طعم عالیی دارد. مطمئن هستم که بیشتر شما خواهان این طعم نوشیدنی هستید. این نوشیدنی های طبیعی جایگزین بسیار خوبی برای نوشابه های گازدار است. انواع نوشیدنی

نکاتی پیرامون طرز تهیه کتلت ماهی پنیری

امیدوارم از طرز تهیه کتلت ماهی پنیری لذت برده باشید. پیشنهاد می کنم کتلت ماهی پنیری را حتما امتحان کنید. حال برای تهیه مواد اولیه ی این دسر ایرانی سنتی خوشمزه به یک فروشگاه خوشمزه هم احتیاج دارید. یک فروشگاهی که مواد اولیه اش در بسته بندی زیبا و از همه مهم تر بهداشتی و طبیعی باشد. این فروشگاه یک فروشگاه ساده نیست درواقع یک فروشگاه اینترنتی است. فروشگاه اینترنتی مستر سوغاتی پیشنهاد من به شما عزیزان است. امروزه بیشتر مردم خرید اینترنتی انجام می دهند و بسیار هم راضی و خشنود هستند. من هم برای یک زعفران مرغوب  فروشگاه اینترنتی مستر سوغاتی را به شما عزیزان معرفی می کنم. زعفران تروند فروشگاه اینترنتی مستر سوغاتی را از دست ندهید.

زعفران

از محصولات با صرفه ی فروشگاه اینترنتی مستر سوغاتی می توان به زعفران تروند اشاره کرد. اگر به دنبال زعفران اصل هستید پیشنهاد میکنم حتما تروند زعفران را امتحان کنید. زعفران تروند مفتخر است با سال ها تجربه در زمینه تولید و بسته بندی زعفران، به 25 کشور جهان صادرات انجام دهد. واحد تولیدی تروند زعفران دارای مجوزات بین المللی بوده و زعفران را با استاندارد های اروپا در بسته بندی های بهداشتی ارائه می کند. خرید ادویه و چاشنی

بهتر است بدانید که فروشگاه اینترنتی مستر سوغاتی علاوه بر زعفران تروند محصولات دیگری همچون: انواع آرد و پودر، انواع چای، انواع دمنوش، صبحانه سلامت، زیتون پرورده و انواع ادویه و چاشنی و انواع نوشیدنی های طبیعی و همچنین انواع خشکبار و سبزیجات دارد. جالب این است که شما این محصولات فروشگاه اینترنتی مستر سوغاتی را می توانید هم به صورت تکی و هم به صورت عمده با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید. پس بهتر است سری به فروشگاه اینترنتی مستر سوغاتی بزنید. لینک های مرتبط :

من و تو  می شویم ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *